Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015

Ένα μαιμουδάκι γράφει στον Άγιο Βασίλη! (2015)

Το advent calendar μας για σήμερα έκρυβε μια πολύ σημαντική δραστηριότητα. Το γράμμα μας στον Άγιο Βασίλη!




Επίτηδες καθυστέρησα να τo γράψουμε μιας και το μαιμουδάκι δεν μπορεί να καταλάβει πότε θα έρθει ο Άγιος Βασίλης. Κάθε μέρα λοιπόν ελπίζει πως ήρθε η μέρα και κάθε μέρα απογοητεύεται ο καψερός και νομίζει πως ο Άγιος ΤΟΥ τον ξέχασε...Για να είναι σίγουρος πως κάτι τέτοιο δεν θα γίνει, τον παίρνει τηλέφωνο και του θυμίζει να έρθει! ("Ά Σίλη MOY, σπίτι ΜΟΥ, ώρο ΜΟΥ!) 

Στο μεταξύ χαίρομαι πολύ που το καθυστέρησα διότι "έπεσα" πάνω σε δυο αναρτήσεις που με ενέπνευσαν θετικά. Αρχικά διάβασα το ποστ της  γλυκιάς και αντισυμβατικής Σοφίας από το ShareYourLikes, η οποία  έκανε την μέρα αυτή μια πολύ ξεχωριστή ανάμνηση για τον Στέφανο και την Δωροθέα. Δεν είχα ποτέ σκεφτεί πως το γράμμα στον Άγιο Βασίλη μπορεί να γίνει μια μικρή αφορμή για prive πάρτι και μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα. Tο εκτυπώσιμο για το γράμμα το βρήκα από την Ελένη του CraftWithMom εδώ, παρότι νομίζω πως είναι η τελευταία χρονιά που "κατεβάζω" κάτι τέτοιο, μάλλον από του χρόνου θα προτιμήσω να το φτιάχνουμε μόνοι μας όμορφο και μαγικό, με ζωγραφιές και αυτοκόλλητα. 

Έπειτα έπεσα πάνω σε αυτό το ποστ της Ασπασίας στο  My Lovable Baby  όπου άφησε την μικρή τότε Δάειρα να μεγαλουργήσει μόνη της στο γράμμα του Άγιου Βασίλη και απλά μας μετέφρασε την... μουντζούρα της. Ήταν μια υπέροχη ιδέα και μετάνιωσα που δεν το είχα κάνει από πέρσι παρά έγραφα με τα δικά μου καλλιτεχνικά γράμματα ως ενάμιση χρονών νήπιο! 

Μπορεί να μην διοργάνωσα τόσα υπέροχα πράγματα όσα η Σοφία, μα ανάψαμε για πρώτη φορά το τζάκι μας για φέτος και αφού είδαμε αγκαλιασμένοι οικογενειακώς το Polar Express, κάτσαμε να γράψει το μαιμουδάκι το γράμμα στον Άγιο Βασίλη! Μόνος του φυσικά! Αρχικά ζήτησε βοήθεια μιας και έχει επίγνωση πως δεν γνωρίζει να γράφει. Του είπαμε όμως να γράψει ότι αυτός μπορεί και πως ο Άγιος Βασίλης θα καταλάβει... 














Η μετάφραση λοιπόν έχει ως εξής: 

Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη, 
Με λένε Δημήτρη- Γεράσιμο και είμαι 21/2 χρονών. Είμαι πολύ καλό παιδί- πάντα- δεν κάνω αταξίες, πλένω κάθε μέρα τα δόντια μου, τρώω σχεδόν όλο μου το φαγητό - εκτός από τα καρότα, ξαφνικά δεν μου αρέσουν, θα αφήσω όμως για τους ταράνδους σου να φάνε αυτοί- και κάνω την προσευχή μου και τον σταυρό μου κάθε βράδυ. Αυτό που θέλω φέτος για δώρο είναι να γίνει η γιαγιά μου καλά και να βγει από το νοσοκομείο και να μου φέρεις ένα τρένο δώρο. 

Σε ευχαριστώ πολύ και σε αγαπώ πολύ. Υπέγραψα το γράμμα μαζί με την μαμά μου. 

Υ.Γ: Μην ξεχάσεις να φας από τα μπισκότα και να πιεις από το γάλα που θα σου αφήσουμε με την μαμά μου και τον μπαμπά μου. 

Μάλιστα αν προσέξετε στην προτελευταία φωτογραφία θα δείτε την προσπάθεια του να γράψει το μισό του όνομα- Μίμης, έτσι το ξέρει προς το παρόν- στο πάνω μέρος του γράμματος. 

Αφού κόλλησε και τα αυτοκόλλητα όπως ακριβώς ήθελε, το έβαλα στον φάκελο και ήρθε η ώρα για λίγη παρασπονδία και να φάει από το κέικ με κομμάτια σοκολάτας που του- αγόρασε- η μαμά του! 

(Αρχικά πήγε να το πιάσει όλο, (!) δεν τον άφησα φυσικά, αυτό όμως δεν επηρέασε τελικά την ποσότητα που έφαγε... -τούμπανο η κοιλιά!) 







Τώρα δεν μένει παρά να το ταχυδρομήσουμε και να ελπίζουμε πως θα φτάσει εγκαίρως στον Βόρειο Πόλο... Αν εμφανιστεί το καλικατζαράκι του Άγιου Βασίλη τα Χριστούγεννα σπίτι μας, θα σημαίνει πως όλα πήγαν κατ' ευχήν... 

Εσείς γράψατε γράμμα στον Άγιο Βασίλη; 

8 σχόλια:

  1. Και του χρόνου Γιάννα μου!!!
    Μακάρι να γίνει η γιαγιά σας καλά σύντομα...
    Φιλάκια πολλά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όχι δεν γράψαμε, αλλά με το που θα τελειώσω το σχόλιο μου εδώ θα ψάξω για εκτυπώσιμο (μάλλον της Ελένης μας θα επιλέξω κι εγώ!)
    Πόσο μου άρεσε η ιδέα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Μάρθα μου είμαι σίγουρη πως η Δώρα μας θα ενθουσιαστεί! Αναμένω νεότερα...

      Διαγραφή
  3. Τι γλυκό γραμματάκι!!!!Μου άρεσε πολύ η σημερινή σου ανάρτηση!Και του χρόνου να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι γλυκό παιδί είναι αυτό...Τρυφερούλης...Να τον χαίρεστε παιδιά...καλότυχος ο Μίμης!!!Ελευθερία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έναν ολόκληρο χρόνο καθυστέρηση.... Σε ευχαριστούμε πολύ γλυκιά μου Ε΅λευθερία <3

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...